dilluns, 29 de juny del 2020

Petites maimonades

Em passe el matí encaixant i desencaixant les peces de la configuració de l'ordinador que mos han posat en la faena. Com que és Windows, és quasi impossible entendre les decisions absurdes que provoquen canvis respecte a versions anteriors o que provoquen confusions i marejos d'intensitat variable.

Descarte la configuració de contrast alt, perquè hi ha menús que no es poden vore: lletra lletra sobre fons negre —pareix una broma, però no—. La configuració final que trie no em deixa posar un fons verd sense lluentor per a les aplicacions i el Word, però opte per regular la lluentor de la pantalla quasi a zero, i això espere que atenuarà el mal d'ulls.

En el Word, vist que la versió d'esborrany només es pot vore amb fons de document blanc, em resigne a posar-li un fons verd a la plantilla i mirar els documents en la presentació de web. Per sort sí que em manté les macros (que vaig alçar en la plantilla) i la configuració de les franges (que vaig exportar de l'ordinador vell). Però m'obliga a afinar un poc la redacció del codi de les macros en el visual basic (VBA). Per exemple, ara un codi ChrW ha d'anar precedit de VBA: «VBA.ChrW ()». I petites maimonades d'eixe estil.

I acabe el matí marejat i suat, perquè diuen que l'aire condicionat funciona, però la calentor d'orella no me la lleva el «ventilaoret» que tinc als peus.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada