Rematem la setmana amb una reunió telemàtica per a convéncer-mos més encara d'alguns aspectes del possible projecte universitari relacionat amb la transcripció i la subtitulació automàtiques que podem fer aterrar en les Corts.
Mal serà que comence ara al final de la legislatura, però podria iniciar-se com a plasmació inconcreta i poc onerosa d'un treball futur de creació d'un instrument alimentat i mantingut dins de la institució amb el suport del politècnic.
Com sempre, prenc notes, no dic res. Aixina i tot, sense badar boca i sense moure'm de la cadira del despatx, les reunions em deixen baldat. I em remata la solana quan eixim. Mos acostem al forn —no és cap figura literària— on encara quedava un poc de pa i alguns pastissets d'espinacs i de tomaca. Una de les venedores, sud-americana també, ja s'ha acostumat i no mostra temor de sentir-mos. Inclús diria que mos entén del tot. Parlem poc i de poques coses, ho fem fàcil.











































