dimarts, 2 de juny del 2020

Les franges personals

El Windows em diu que tinc la unitat C: molt fragmentada (al 70 %), que convé desfragmentar-la. Em pensava que la cosa seria ràpida, però s'ho agarra amb calma i s'està més de dos hores per a fer això. Per sort, he pogut traslladar la configuració de les franges (ribbon) del Word d'un ordinador a un altre. Les plantilles traslladen macros i autotexts, però les pestanyes personalitzades (amb icones i enllaços a macros) cal traslladar-les amb el botó d'exportació que hi ha en la interfície de personalització de la franja. M'ha costat descobrir-ho, tot i que ja ho havia fet una volta en el 2015. He trobat la solució en l'ajuda en línia de Microsoft.

Les petites frustracions que anem carregant cada dia s'alleugen amb colps inesperats. Certament, amb poca cosa em senc gratificat, ja va bé que siga perquè apanye una macro de Word que funciona en un ordinador però que cal esmenar en un altre ordinador, un codi html que em pensava que no trobaria i m'apareix per sorpresa en algun web, o que una companya em resolga un tràmit amb simpatia, criteri i eficàcia, deixant de banda la prepotència elitista que es llaura amb el bou l'arbitrarietat i l'aladre del cainisme en els camps de l'administració valenciana. A voltes, una goteta d'empatia i professionalitat arriba a fer saó.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada