divendres, 2 de gener del 2009

Wordpress i altres jocs de paraules

Madoff contra «Made of»
Com que hui no compre el diari, m'estalvie diners —i aixina recupere l'augment de preu injustificat que apliquen en can Prisa— i alguna lletania sobre les bondats i immensitats mai vistes de l'espanyol, eixa llengua que mos ha de portar a no sé quin paradís.

Però, vaja, com que estic de vacances, no tinc molta matèria a repensar, perquè me se'n van les hores en alguna reunió necessària i en quatre problemes tècnics amb l'ordinador. Per exemple, estic reinstal·lant el programa de blocs Wordpress 2.7, a vore si aclarixc per què em dóna l'error de bucle de redirecció, tot i que supose que no ho podré aclarir. Hauré d'esperar les noves versions.

A més, m'entretinc amb la traducció al català del programa de blocs. Corregixc una «autorizació» i canvie la majoria dels infinitius d'ordre («canviar, publicar, identificar-se, veure») per indicatius i subjuntius («canvia, publica, identifica't, veges»), a meś d'altres petites modificacions («facilment» > «fàcilment»; «ha ocorregut un error» > «hi ha hagut un error»; «Ho sento» > «Em sap mal», «Sisplau» > «Per favor»). Coses d'estil i de comoditat de cadascú.

Ah, i acabe de recordar ara, després de l'homenatge a Brossa, que els del diari El País o els de la marca de rellotges Tag Heuer sembla que li'n van fer un també fa uns dies amb un Madoff contra «Made of», com és pot vore en la imatge. Sorprenent. ¿Engany i publicitat? ¿Casualitat?

1 comentari:

  1. El castellà serà la llengua que ens durà a l'altra banda de la galàxia, com a prop!!!! Que tingues molt bon any!!!

    ResponElimina