dilluns, 26 de gener del 2009

Rebots informàtic

La meua pantalla indòmita


Estic embolicat de nou amb el Wordpress, aixina que ho farem curt. No me se va ocórrer fer una còpia de seguretat despús ahir i, d'altra banda, tampoc no sé com fer servir la que vaig fer el dia cinc de gener. Ara em vénen el cap els àlbums d'Asterix, «¡gestioneu-vos el bloc vosaltres mateixos!, dien, i voreu no sé quines meravelles»... En realitat era un legionari que parlava de vore món viatjant amb l'exèrcit.

Coses sense importància, sobretot des que vaig llegir que en lloc de big bang hi ha la possibilitat que més aviat fóra un gran rebot (big bounce), teoria que resol alguns problemes de l'anterior i de les idees d'Einstein, segons explica Javier Sampedro en el diari El País. Tenint en compte això, no sé en què mos entretindrem quan arribe la fase de compressió fins que rebotem i tornem a començar. Caldrà pensar-hi... amb calma, que n'hi ha temps. Mentres, me se rebota la informàtica.

Bé, si he de reconéixer que hem tornat a empatar al futbet. És que no em fan cas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada