dijous, 23 d’abril del 2020

Entre flors i brofegades

Perquè és el dia que és i he pogut fer una rosa amb l'envàs dels ous i un clau de rosca. Si no fora per això, hi ha dies que diries brofegades sense parar durant una hora i sense respirar. Però em continc i pense només en completar la dita «amics, els dits» amb «companys, els dits dels peus», no per poc nombrosos (només deu, com a molt), sinó per la mala pata que tenen a voltes quan entropesses. Com que la rosa m'ha eixit acceptable i s'aguanta dreta encara, em refaig mirant les oronelles.

Al cap i a la fi, les oronelles passen i el disgust té altres punts d'atenció més greus que la poca traça d'alguns, com ara el titular que lligc en eldBalears (16.04.2020):

L'Estat espanyol és el que té més artistes empresonats, segons Freemuse

L'Estat espanyol és el que té més artistes empresonats, segons dades del 2019 de Freemuse, una organització internacional que defensa el dret de lliure expressió artística. L'Estat espanyol encapçala aquest rànquing amb 14 artistes a la presó, seguit de l'Iran amb 13, Turquia amb 9 i Myanmar amb 8.

En fi, me se tomba la contrasenya i la bústia del Termcat (¡una altra volta!) —espere que no siga cosa del virus—, però trobe que els puc enviar la consulta igualment enviant-la a una altra adreça que tenen. Ho faig. Espere que no es molesten, que no estiguen malalts, que m'apanyen la bústia, que em responguen i que hagen tingut hui moltes roses terminològiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada