divendres, 31 de gener del 2020

Reinstal·lant al dia el sistema

Me’n vaig a pegar unes camallaes pel riu: 07:00 + 06:48. L’aire en contra i a favor s'ha notat, i també la caloreta. Veig dos possibles moixetes (Falco tinnunculus) barallant-se al mig del camp de beisbol. Com si una mirara de fer fora l'altra del seu territori.

Torne a casa i em pose algunes peces de Bohuslav Martinů —amb eixe redolí sobre l'última lletra, que fa bonic, però no sé si calia—, començant pel Memorial to Lidice, lligc uns quants articles endarrerits del diari, que em fan conéixer Joke J. Hermsen (filosofia) o Abert O. Hirschman (economia). Per a esmicolar un poc més el temps, em trenque un poc el cap per a instaŀlar el Lubuntu 18.04 en el miniordinador EeePC d’Asus, que em sembla que és del 2007 i encara és ben útil.

Escolte els desficacis de la Junta Electoral Central espanyola, de Pérez de los Cobos en el juí contra Trapero, i acabe de llegir Judici a la democràcia. Frases per a la història, editat per Comanegra. Al cap i a la fi, podem pensar que l'estat de la democràcia ha d'anar millorant a colp de conflictes. Com si estiguérem fent reinicis en el disc dur social per a descobrir com instaŀlar la nova versió del programari a través del port usb, a través de les taules de negociació, dels juís absurds, dels parlaments amenaçats i de les votacions que pugam fer contra els murs d'una democràcia resclosa per la dogmàtica legal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada