dimecres, 29 de gener del 2020

Personal plurilingüe i proficient

Intente comprimir un diccionari de francés en format pdf que ocupa uns quatre-cents megues, però no em funcionen cap dels dos o tres programetes que copie d'internet i faig anar en un terminal de l'Ubuntu. Hui no estic prou inspirat per al maneig dels codis i dels llenguatges del Linux. Un altre dia.

De vesprada, la dermatòloga, per aprofitar el viatge, m'ha cremat unes petites rugositats de l'esquena. Abans, al matí, m'he hagut de renovar el dni, que ara és electrònic i sembla que em permetrà fer gestions amb un lector des de l'ordinador. És molt optimista el funcionari de la policia sobre les possibilitats del nou carnet.

De moment, tanta tecnologia en el local dels policies, tot ple de maquinetes, i no tenen res en valencià en eixes oficines. Però el funcionari té el detall de respondre en valencià. La dermatòloga i la infermera també. Almenys per a això he topat amb personal plurilingüe i proficient. Eixos codis han funcionat un poc millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada