dimarts, 22 d’octubre del 2019

Posem que espere que em sorprenga

La meua previsió no ha fallat: dos setmanes després que els escrivira per a exposar-los una millora que podrien incloure en el web de les Corts Valencianes, no han respost ni han esmenat l'error que els comentava com a exemple.

La cosa és un poc més greu perquè no els vaig escriure com a funcionari marejador i persistent, que podria ser el cas: els vaig escriure a través del formulari de contacte del mateix web de les Corts. No hi ha hagut ni resposta automàtica ni resposta humana. En això de la gestió lingüística institucional, tenim costum d'escampar la farina i arreplegar la cendra, que diria algú.

Per tant, hui m'ha tocat reenviar l'escrit. Esta volta li l'adrece al president de les Corts, a vore si respon d'alguna manera. Tampoc confie gens que ho faça, perquè és cosa de vore el poc interés que tenen alguns polítics per la part administrativa i estructural de la institució que governen. Posem que espere que em sorprenga.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada