dimecres, 12 de juny del 2019

Almenys en un estat democràtic

Comprove que el circuit per on pegava voltes fa anys a la Vall, ja tenia les dimensions estàndards que me se fan tan agradables i que tinc tan mesurades. Hi vaig passar moltes voltes, però no em va pillar mai el cotxe de Google Maps: en aquells temps em sembla que res d'això existia encara.

Hui baixe al riu: 07:12 + 07:10. Lent però equilibrat. Em prepare per a calfra sofà durant la sessió de juí, que hui toquen Marina Roig, Olga Arderiu i Judit Gené, a més dels comentaris de Joan Queralt, Marc Molins, Jordi Nieva, Neus Tomàs, Antonio Baños i més que n'hi hauranen diversos programes.

Espere que quan s'acabe el juí, els magistrats mostren un poc de vergonya pel que han estat fent durant dos anys, començant pels governs i acabant pels fiscals, tots eixos que es suposa que han de defendre l'interés públic. La mentira i els enganys poden servir per a això, però no poden pretendre convertir-se en veritats penals. Tal com precisa Queralt, almenys en un estat democràtic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada