Deu ser la calor, però note que per a ser sistemàtic i ordenat en la gestió dels tràmits i papers que faig, els marejos són més torbadors del que sembla. No tenen relació amb la importància o transcendència que puga atribuir a eixes gestions, sinó amb els terminis o les reincidències. En eixe sentit, agraïxes que siguen els mateixos webs de l'administració que mantinguen eixe arxiu i que te'l deixen consultar de manera simple i ràpida.
Inicialment, fa temps, em costava seguir la tramitació de les queixes davant el Síndic de Greuges, però quan van instaurar un sistema d'arxiu i el van obrir en la xarxa, la cosa és va simplificar molt. Això sí, he de dir que encara s'ha simplificat més des que va entrar el síndic de greuges actual, l'exdiputat del psoe Ángel Luna González, que ha implantat una nova gestió de queixes lingüístiques que impedix que mos hi pugam adreçar en primera instància: ha de ser després que l'administració incomplidora no atenga una primera reclamació sobre la qüestió. És una manera subtil de posar obstacles a la queixa en este tema, de forçar el desistiment reclamador o reivindicatiu.
Hui veig que, a més de les possibles queixes al Síndic de Greuges, tinc les consultes, queixes, suggeriments i reivindicacions que puga enviar a cada organisme de les administracions públiques, les que envie a les Corts Valencianes, les que són sindicals o laborals, les que envie a empreses privades, les que faig a mitjans i editorials... Encara que parega que és al revés, si no tens un poc d'ordre en estes coses, costa molt més localitzar un document que tornar-lo a fer. En fi, que convé ser sistemàtic i ordenat per a gestionar les estelles que vas deixant pel camí. En tot cas, si cal repetir un escrit, que la gossera no supere la malíccia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada