dijous, 21 de desembre del 2023

Vints anys de saó

M'escriu un antic professor per a demanar-me una informació sobre toponímia que es suposa que jo dec tindre. Tinc poca memòria i no recorde de què em parla, però sé que alguna cosa dec tindre. Localitze la fitxa. Efectivament, hi ha un índex d'articles sobre toponímia i onomàstica. 🔗 Però veig que fa vora vint anys que el vaig fer... Uf, vint anys sense posar l'índex al dia, sense ni tan sols recordar que el tenia penjat. ¿Vols dir que és possible que hagen passant vint anys? Em sorprén i em deixa un poc aplatanat eixe fil de temps que s'ha anat estirant en silenci...

En fi, lo que toca, posar al dia la fitxa, si encara convé, perquè supose que fa vint anys eixa informació no era accessible en la xarxa i em va semblar que seria útil que estiguera a l'abast dels interessats en estes coses. Segurament ara eixos índexs els fa algun algorisme automàticament i no cal que em calfe el camp pouant i fixant la informació. Serà cosa de vore-ho.

En tot cas, supose que l'índex li deu haver segut útil a algú durant estes dos dècades, aixina, en el silenci d'un rebost d'algorismes i circuits electrònics, però maürant i assaonant-se.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada