dimecres, 20 de desembre del 2023

Casualment

Casualment, m'abaixe el preu de la fibra òptica: passe quasi sense adonar-me'n pel web de la companyia que em proporciona la connexió, tenen ara la mateixa modalitat que em cobren a mi, però quasi a mitat de preu, i no m'havien dit res. Inclou més gigues que no utilitzaré, però també m'oferixen un mòbil més actual que el que tinc i quasi debaes —si és que hi ha res debaes—. Ho aprofite. I comencen les «telefonaes» de venedors que no sé què volen... Bé, sí que sé què volen, vendre'm alguna cosa que no vullc comprar. No despenge, els bota el contestador i em deixen gravats sorolls, guirigall ambiental i acaben parlant un poc. En el castellà del sud d'Amèrica que utilitzen no veig que diguen res de profit.

Localitze en Iberlibro la versió francesa d'una novel·la de Vilmos Kondor:🔗 Budapest la noire. No la compre de moment, però la deixe per a més avant. I m'adone ara que no sé com hi he arribat, què devia estar llegint que m'ha fet buscar el llibre d'un autor que no coneixia. També deu haver segut una altra connexió casual.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada