dijous, 20 de febrer del 2020

Velocitat de queixa

Em vaig ventilar pel riu ahir: 07:04 + 06:46. A eixa velocitat, no vaig vore bequerudes ni picaports. M’arriba un escrit d'hisenda que em demana tornar a fer un tràmit que es suposa que ja vam fer fa tres anys. Es veu que també van ràpids en la faena que fan i perden els papers pels racons.

Hui em toca convéncer algun adjunt del síndic que té costum de considerar que cal omplir amb més lamentacions i dolors les queixes per webs de l'administració que no tenen versió en valencià i, per tant, discriminen lingüísticament els ciutadans valencians. Això de la llengua no li sembla una infracció prou bona. Fa més d'un centenar de queixes i encara espere que l'administració es dote d'un protocol de gestió lingüística i que l'aplique correctament abans d'arribar al miler. Ai, el desinterés de l'administració per complir els seus deures supera la meuxa velocitat de queixa. I ho saben.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada