dijous, 27 de febrer del 2020

De finestreta en finestreta

El lector del dni electrònic no acaba d’anar massa bé en l'Ubuntu del meu ordinador. He instal·lat els programes, el lector, l'ordinador el detecta, detecta el carnet, però els webs on hauria de funcionar em mostren un error o altre. Per exemple:

Error

Se ha producido un error durante el proceso de autenticación.

Por favor, inténtelo de nuevo.

He avançat un poc respect a altres ocasions, perquè abans ni tan sols detectava el lector. De totes formes, no he arribat enlloc amb tot açò i tampoc pretenia aconseguir res en concret. És un poc com el funcionament habitual de l'administració —va unes quantes dècades que sóc funcionari, però encara em sorprenen—: primer em vam demanar que registrara els papers de l’herència en no sé quants llocs oficials; ara em demanen que agarre eixos papers que m’han donat els de l'oficina tal i que els envie a l’oficina del costat.

Em pensava que amb això del dnie em podria evitar-me algun tràmit, però això de la informàtica i la burocràcia pareix que són vicis semblants. Demanen paciència i anar de finestreta en finestreta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada