dilluns, 1 de març del 2010

El morter de la trencadissa

Trencadissa

Hauria d'estar resolent altres qüestions, però Yahoo! m'ha descobert la possibilitat de tindre-hi allotjat un bloc amb Wordpress i he mirat de traure-li rendiment, tot i que no tinc massa clar si no dec estar entrant en una certa dispersió excessiva entre tots els espais d'expressió i comunicació que oferix Internet. Quasi podria dir que mai en la vida m'havia expressat tant (i puga ser que per a dir tan poc).

Diria que últimament els mitjans —ja era hora— estan més pendents del que és habitual de la faena parlamentària, de tot el que passa per les Corts. Hem sabut que Vicente Sanz està casat amb una diputada i que va a vore els partits del valencià convidat pel club, que els diputats del pp amaguen els beneficis que obtenen durant la seua faena pública, que el conseller Cotino insulta la diputada Oltra Jarque —possiblement amb informació confidencial obtinguda gràcies als càrrecs de conseller, segons sospita la diputada—... Un no parar, vaja. Ja era hora. Ara només caldria que l'interés per la faena parlamentària tinguera un reflex electoral i de participació social...

Bé, tot arribarà, vullc pensar. Al cap i a la fi, la pujada dels preus subvencionats del bar de les Corts —a causa del desficaci econòmic del restaurant de luxe que va obrar Julio de España— ha tocat la fibra de molts treballadors. Hi ha hagut canvis socials que han començat per causes semblants.

Finalment, al futbet, vorem com evoluciona el genoll, però té aspecte de lesió muscular: me s'ha quedat clavat el peu, el genoll ha fet un petit clec i jo m'he plegat del mal que fea. Em pensava que podria continuar, però no ha pogut ser, tornava la inestabilitat i el mal quan menys m'ho esperava. Una volta per la seguretat social, i resulta que en tinc per a uns quants mesos amb gel i genollera. S'ha acabat la temporada futbolera.

8 comentaris:

  1. Et recomane BYETHOST (http://byethost.com/free-hosting), és gratuït i funciona correctament. I, de complement, un domini fàcil de recordar, també "free", amb CO.CC (http://www.co.cc/). Jo els he usat i no tinc queixa: http://www.nadales.co.cc/. Ara, paciència. Salutacions.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Josep, per intentar facilitar-me les coses i complicar-me un poc més la vida alhora. En prenc nota, tot i que no crec que per ara deixe sendes velles per novelles. El Yahoo! (abans Geocities) m'ha funcionat bastant bé fins ara.

    Molt bonic i ben fet el web sobre les nadales.

    ResponElimina
  3. Espere que l'encertes amb l'untureta i que estigues jugant a futbol sala ben aviat. La cosa del futbet no m'agrada llevat que es diga a l'alcoiana, elxana i valenciano-meridional: futbetet amb un doble diminutiu.

    ResponElimina
  4. El futbol sala,origen de revinvlades i de cruiximents en el meu cas. estigues bonet. Un salut. Jes

    ResponElimina
  5. Revinclades, volia dir. Ara que ho dius,la publicació dels béns dels nostres polítics m'ha caigut com una escopinada a la cara.

    ResponElimina
  6. Vos agraïxc els bons desitjos per a la meua salut esportiva. Tranquils, Joa-Carles i Jes, que som uns «professionals» dels bacs i revolcons i esta és la primera volta que em perdré alguns partits (per cert, ha segut en el futbet i no en el fubtol sala). De totes formes, també estic pensant de tornar al ping-pong...

    ResponElimina
  7. Tenia entés que el futbet era una modalitat del futbol sala. Potser anava errat o tan sols es diferencien en el lloc en què es fa el partit.

    ResponElimina
  8. Bé, on he dit «Joa-Carles» volia dir «Joan-Carles», és clar.

    Pel que fa a molts polítics (gens democràtics, començant pels seus partits), més encara, Jes: mos pixen damunt i diem que suen.

    Pel que fa al futbet, es diferencia del futbol sala pel nombres de jugadors, per les dimensions del camp i per algunes normes (hi ha fora de joc, per exemple). En tot cas, són variacions sobre el mateix tema.

    ResponElimina