dijous, 5 de maig del 2022

Provatures amb dades

M'interesse per la creació i gestió de les bases de dades en Libre Office i en Excel. No sé quin dels dos programes deu ser més útil i eficient per a gestionar la informació. Tot dependre del costum i de la pràctica. El problema amb estes coses quasi sempre és el fet d'arribar a entendre la lògica que hi ha darrere dels valors i els usos de les paraules. Com que no hi estic encara prou familiaritzat, hi ha expressions senzilles que me se fan críptiques —quasi tant com si foren els secrets oficials que s'estilen ara mateix—:

«Camps existents» | «Camps seleccionats» El contingut del camp seleccionat apareixerà en el quadre de llista si els camps enllaçats són idèntics.

No tinc ni idea què pretenien dir, però estic segur que jo no ho diria aixina. Per sort hi ha gent que fa manualets i inclús vídeos 🔗 que facilita que anem fent provatures i avançant en l'ús d'eixos recursos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada