divendres, 28 de maig del 2021

Macro ideològica

Em confonc i canvie el nom del mòdul «Normal» de la interfície de les macros de Word. I me se desconnecten les combinacions de tecles associades a les macros. Torne a posar-li el mateix nom al mòdul («Normal»), però les combinacions s'han perdut. Per sort, a més de les que recorde, les tinc quasi totes apuntades en un document, on hi ha nom de la macro i descripció de la combinació. Una desena de combinacions molt usuals que sé que es pot perdre tant perquè jo clave la pata —aixina ha segut en este cas— com perquè el Word faça unes de les seues passaes i elimine la plantilla.

Després d'això em passe la resta del matí descentrat calfant-me el cap per vore la millora manera de recuperar les combinacions, si la plantilla hi té res a vore, quines combinacions no tinc apuntades i ara han desaparegut —no en són moltes i les afigc a la llista.

Em rescata d'eixos maldecaps una nova mostra de l'absurda concepció formalista i restrictiva del dret que apliquen els «experts» de la casa. El cas és que l'expertesa no evita que notem la ideologia que guia els seus designis, ideologia que va en contra del que diuen els principis del dret democràtic i fins i tot alguna sentència dels alts tribunals quan diu que «s'ha de preferir la interpretació més favorable a l'exercici de l'acció» (Tribunal Constitucional espanyol). El principi dels experts de les Corts Valencianes és com una macro que actua en sentit contrari: en cas de dubte, si no està permés, està prohibit. ¿Oi que això sona a un règim anterior?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada