divendres, 8 de febrer del 2019

Proves sense fi

Faig unes proves amb l'Adobe Spark i queda prou lluïdor, però no crec que s'ajuste al que busque. De totes formes, estranyament, em penja l'Ubuntu, cosa que no recordava ja que podia passar. No és un bon senyal. De totes formes, és una prova en un servei gratuït i he de continuar mirant quines opcions per a dissenyar blocs tinc en Indesign. Hi ha webs que el recomanen. M'he de continuar informant.

Tot això té a vore amb el Wordpress que faig servir en altres blocs. Hi ha plantilles que funcionen prou bé, però també n'hi han algunes que pareix que tenen ginys que es queden bloquejats o inclús entrades que no em permeten sempre alçar els canvis quan vullc. Ho resolc de maneres més o menys artesanals.

En realitat, tampoc sé si es tracta de les plantilles o del servidor que tinc contractat (Strato). Alguna vegada ha perdut alguna de les taules de dades que componen els blocs i m'ha costat reconstruir-los de qualsevol manera. A més, no arribe a entendre del tot les opcions que tinc disponibles i que no utilitze a fons per això mateix.

Per tant, al final es fa tard, no he aclarit massa res i ho deixe per a un altre dia. Per a enterar-me un poc de res necessitaré una jornada completa de concentració informàtica. I tampoc no sé si trauré massa trellat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada