divendres, 6 d’agost del 2021

Pauses i elements

Diu Takse que fa molta calor. Fa basca, sense cap dubte. Per llevar-me'n un poc de damunt, mentres edite un poquet —aprofitant que les Corts estan endormiscades— un pdf de Jaume Corbera Pou sobre l'obra d'Alcover: Crònica de l’obra del diccionari, 📃 prepare l'enviament de l'últim bolletí de novetats d'fdt. A l'octubre, si tot va bé, més i espere que millor, si no és ser un poc massa optimista.

Reedite el treball de Corbera perquè la versió que tinc no es llig massa bé en el Boox. I, a més, encara que siga una cosa que correspondria a professionals més ben equipats, amb el Word i l'Open Office puc fer els «apanyos» suficients per a que quede més llegible i amb totes les notes ben posades. N'hi han un fum. Entre altres coses, el clave en un full a5. I com que és per a mi, inclús li esmene algunes coses de coherència en la puntuació.

De moment, vaig fent. Tinc la intenció d'acabar-lo la setmana que ve. Espere poder-lo llegir en les pauses de Los cipreses... de Gironella. Llevat que em decante per algun altres dels llibres d'assaig o dels articles lingüístics que tinc pendents. ¡Ai!, ara recorde que ahir vaig començar Los elementos del periodismo de Kovach i Rosenstiel (2003) 🔗 —suggerit per Vicent Partal en la seua resposta (Vilaweb, 23.07.2021) a la polèmica generada per Oriol March i Joan Serra en un dels llibres del procés independentista—. Doncs, ja vorem com va la cosa, no vullc acalorar-me més del compte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada