dimarts, 26 de gener del 2021

Canvi de tema


El tema de Wordpress Atahualpa, que era la plantilla o maqueta del Diari per a Tècnics Lingüístics, s'ha quedat vell per falta de manteniment o de renovació. Vaig posar al dia el php del bloc, ja que em demanàvem que passara a la versió 7.4, i el tema es va quedar congelat —he vist que a una usuària anglesa també li va passar i en dia «frozen»—, no permet fer canvis ni millores. Per tant, m'he hagut d'entretindre canviant-lo, i he triat el tema Hipwords, que és el mateix que tinc en el bloc Fitxes de Dubtes i Terminologia.

En tot cas, hauré de vigilar com va la cosa, perquè el tema Hipwords es va posar al dia en 2015 i, per tant, podria ser que també es quedara glaçat un dia o altre. De fet, la pàgina de Wordpress avisa d'eixa possibilitat:

This theme hasn’t been updated in over 2 years. It may no longer be maintained or supported and may have compatibility issues when used with more recent versions of WordPress.

Em costarà pegar una mirada per a trobar temes alternatius d'un estil semblant, encara que espere que este tema siga prou senzill i net i no tinga dependències de codi impossibles de salvar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada