dijous, 25 de març del 2021

Balbucejant els codis

En el Multicerca, el codi javascript del cercador que regirava el diccionari de l'avl estava fallant, aixina que amb l'ajuda del web de W3chools m'he posat a mirar de canviar la sintaxi i he pogut fer que tornara a funcionar, cosa que m'ha dut a calfar-me bona cosa el cap, perquè en això del codi informàtica html o javascript no acabe d'aprendre a expressar-me amb fluïdesa i sempre estic balbucejant, però aixina i tot em fa paper i acabe programant quasi tot el que intente.

De fet, el petit conflicte que vaig tindre fa uns dies amb un usuari en la comunitat de Microsoft tenia a vore amb un petit «apanyo» informàtic que estava intentant i que al final em va eixir: mirar de desactivar el missatget de «Benvingut de nou» que apareixia cada volta que obria en el Word —la versió que mos han posat en la faena— un document de l'ordinador.

La cosa va ser consultar la xarxa en anglés i van aparéixer algunes possibles solucions que vaig poder adaptar al meu ordinador —començant per la d'Allen Wyatt— i ja m'he pogut estalviar l'entrebanc molest que eixe avís suposava a l'hora de fer una faena en què vas obrint i tancant documents i eixe missatge només servia que per a interferir el tecleig.

A bacs i redolons, anem fent també amb eixos llenguatges de les màquines que inventem els humans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada