dimarts, 3 d’abril del 2018

Les hores m'endormisquen

Les hores més productives (mentalment) del dia van osciŀlant amb els estats fluctuants de la nostra atenció i concentració. Sol ser habitual que a primera hora del matí, mentres escolte la ràdio, em passe pel cap alguna idea que considere que hauria de deixar consignada en este bloc. Segurament, res d'extraordinari, com sempre. Tanmateix, no tinc l'ordinador en marxa i eixe glaçó d'idea es fon a mesura que me se va recalfant el cap.

Al llarg del dia arribe a forçar més moments de creativitat, però tendixc més a la gossera o a acceptar resignadament que, si he d'anar a la faena de bon matí més o menys fresc, no puc posar el perol a bollir a última hora del dia, perquè em podria passar la nit en vetla. Vaig deixant, doncs, que les hores m'endormisquen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada