dissabte, 31 de març del 2018

Llagrimetes i banderetes

Un dels avantatges dels dies de Pasqua festius és que no hi ha diari algun dia, com ara hui. Això m'ha impulsat a comprar l'Ara.cat. I constate que convé variar, si més no, alguns caps de setmana. Estar ben informat requerix interés i un poc d'esforç mental per fugir de les farinetes ideològiques que mos empapussen alguns mitjans i periodistes.
Estava jo prou satisfet amb La Sexta, però de sobte tot el que fera un jutge espanyol era correcte per això, perquè era espanyol i protegia la nació espanyola. Jo em pensava que calia protegir els drets i llibertats que conformen la democràcia judiment i informativament. I no, els pesava més el nacionalisme que l'humanisme. Que el periodisme, que una democràcia ben ampla i tan administrativa com siga possible. El cas de Shleswig, explicat per Oriol Serra en TV3 va ser ben atractiu i gens èpic. Resilient, això sí.
Jo tinc també les meues banderetes i les meues llagrimetes. Són per a somiar, no per a ofegar a ningú.


Circuit de muntanya, per un casual: 12:31. Fa solet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada