dijous, 16 de desembre del 2010

Velocitats

Fruits valencians

Més maldecaps, sí, amb el canvi de la codificació de les pàgines del Termcat. Estic mirant d'adaptar-m'hi ràpidament, a pesar que hi haurà conflictes inevitables en la secció de cerca lexicogràfica i terminològica, tal com vaig comentar ahir. A més d'això, ara no localitze el diccionari de noms de plantes que no fa tant que el Termcat va incorporar al seu web. No sé si ha caigut o no l'han incorporat encara.

Bé, ara m'adone massa tard que no hauria d'haver deixat passar l'ocasió de descarregar-me'l sencer en el meu ordinador —eixe i uns quants més —, tal com tenia costum de fer fins que em va semblar que el Termcat no em farial la mala passada que solen fer altres òrgans de les administracions públiques, que pengen recursos en xarxa i els eliminen sense cap avís ni explicació convincent.


Més tard m'entretinc mesurant la velocitat d'algunes connexions: http://www.testsdevelocidad.es/:


Orange (cable):
Velocitat de descàrrega: 15368 kbps (1921 KB/sec Velocitat de transferència)
Velocitat de pujada: 694 kbps (86.8 KB/sec Velocitat de transferència)


Movistar (sense fils):


Velocitat de descàrrega: 6805 kbps (850.6 KB/sec Velocitat de transferència)
Velocitat de pujada: 680 kbps (85 KB/sec Velocitat de transferència)

Velocitat de descàrrega: 8114 kbps (1014.3 KB/sec Velocitat de transferència)
Velocitat de pujada: 652 kbps (81.5 KB/sec Velocitat de transferència)


Velocitat de descàrrega: 8517 kbps (1064.6 KB/sec Velocitat de transferència)
Velocitat de pujada: 683 kbps (85.4 KB/sec Velocitat de transferència)


Movistar (cable):

Velocitat de descàrrega: 7147 kbps (893.4 KB/sec Velocitat de transferència)
Velocitat de pujada: 675 kbps (84.4 KB/sec Velocitat de transferència)

Velocitat de descàrrega: 7500 kbps (937.5 KB/sec Velocitat de transferència)
Velocitat de pujada: 668 kbps (83.5 KB/sec Velocitat de transferència)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada