dimarts, 25 de novembre del 2008

Un premi que és un dard sense diana

Dard que porta el vent.
L'Espiell ha tingut la gentilesa de fer-nos partícips del premi Dardos «Best blog darts thinker», així que ara, d'acord amb el procediment d'acceptació, indique els blocs als quals els l'atorgue jo, amb la limitació insalvable i necessària de quinze:





Em plau reproduir la idea que mou el premi en portugués:


Trata-se de um prémio que está a correr mundo, reconhecendo aqueles blogues que consideramos transmissores dos grandes valores humanos, com a qualidade conferida por uma consequente militância em torno das grandes causas, como seja o património e a liberdade, as pessoas e a qualidade de vida, o ambiente e as tradições, a memória e a dignidade, a cultura e o lazer.

«Estes selos, foram criados com a intenção de promover o salutar convívio entre os bloggers e como forma de demonstrar carinho e, reconhecimento por um trabalho, que agregue valor à Web.» (citando o Café Portugal)

Para explicar o critério utilizado, cito e subscrevo este texto do Rui Dias José: «Fica claro (expressamente afirmado e dito!) que as minhas escolhas para os "Premios Dardos" têm na base relações de amizade, proximidade ou identificação. Sou humano como os demais e, na teia de relações na net, gosto, quero, apaixono-me... Tudo é portanto subjectivo. E ainda bem!»


No sé si tenen massa sentit estes iniciatives encadenades, però, vaja, esta vegada he descobert alguna que altra cosa interessant en la cadena de complicitats. Entre altres, que és difícil localitzar l'origen del premi.

13 comentaris:

  1. Miquel, és difícil seguir-li el rastre, és cert.

    A mi em va arribar a la primavera en castellà. O sigui que hem de suposar que s'ha internacionalitzat.

    A veure quan ens arriba en català. :-)

    Gràcies per pensar en mi per aquest guardó. Jo també sóc, certament, prou escèptic d'aquestes coses, però en determinats moments m'han servit per mostrar blogs que llegeixo tot sovint.

    No cal cercar-hi més justificacions: casdascú li atorga el valor que creu que mereix. I jo valoro que m'arribi d'on m'arriba.

    Gràcies!

    ResponElimina
  2. Jo l'he rastrejat fins al mes de febrer en castellà, passant per Sud-amèrica i Portugal. Però no he arribat al cap de la qüestió. (Pel camí han ampliat els guardonats a 15 cada volta.)

    En tot cas, enhorabona per haver-lo rebut des de blocs diferents. Ja dia jo que el cartell em sonava: te'l devia haver vist a tu.

    ResponElimina
  3. Certament, una de les coses més interessants d'aquest premi és la xarxa de blogs que es crea. Em miraré els teus quinze amb calma, gràcies!

    ResponElimina
  4. Gràcies per haver-me atorgat el guardo. Com Vpàmies, també sóc una mica escèptic en aquestes coses, però mira, fa gràcia que se'n recorden de tu. Això de crear xarxes de blocs que es comuniquen és ben interessant. De vegades, solc mirar alguns enllaços de blocs i és una cosa que, si t'hi poses, no s'acaba mai. Salutacions i, novament, gràcies.
    P.S. Faré per mirar-me els blocs a qui has guardonat.

    ResponElimina
  5. Doncs, sí, sobretot amb calma, que hi ha moltes xarxes en la xarxa i més de la que podríem llegir en la vida.

    ResponElimina
  6. Hola. Per què no puc fer-me seguidora del teu bloc?

    Quan aprete "Segueix aquest bloc", m'ix una finestra buida i "sin nombre".

    Bé, sempre puc continuar sent la seguidora secreta :-)

    Salutacions

    ResponElimina
  7. Hola:

    Doncs, jo no he tingut cap problema. No sé què et deu passar. Coses dels ordinadors, supose... O, això, que més val anar d'incògnit...

    ResponElimina
  8. Home, Miquel, ja veig que te n'has recordat de posar el meu bloc. Moltes gràcies. Vicent Sanchis

    ResponElimina
  9. moltes gràcies per pensar en mi

    ResponElimina
  10. Amb retard, però moltes gràcies. M'has fet "redescobrir" el blog del Vicent Sanchis, que havia oblidat fa un temps.
    15 és un poc massa!

    ResponElimina
  11. Ja veig que mastegues bé el francés. Do de llengües és el que tu tens. Vicent Sanchis

    ResponElimina
  12. Bé, a banda d'agraïments, estos premis per poc que siguen, sí que són una ocasió de nous lligams. M'alegre d'haver «redescobert» el bloc del Vicent Sanchis. A pesar que, és cert, quinze són massa --diria que al principi n'eren cinc--, he mirat de triar de manera ampla entre connivències i utilitats.

    ResponElimina