divendres, 18 de gener del 2019

Condensats i embolicats

Els divendres, faves tendres... La vàlvula cedix i toca un poc de descompressió laboral. Continuem amb el curset condensat i embolicat sobre infografies. La visita del rei d'Espanya no sé a on quasi mos impedix accedir al palau de Colomina de València. El policia m'entén —només li dic «és que vaig ahí, a eixa porta»—, però em respon que li ho consulte al seu oficial. Vaig cap a l'oficial, un xic jove que està disposant el seu personal, que m'entén també i em diu que passe, però que és possible que no puga eixir durant un temps. Cap problema, però no puc evitar pensar en les presons «provisionals» dels presos polítics..

D'altra banda, tornant a les coses de les llengües, no sé fins a quin punt en esta ocasió el personal policial té un mínim de formació. No he comprovat els seus números de plaques, però no crec que cap dels dos siga el número 89710 que mos va tallar el pas al 2011 perquè no mos entenia. A més, segur que ja ha aprés encara que siga a entendre-mos durant estos anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada