dimarts, 21 de juny del 2011

Diccionaris i andragons

Entre punxes

Un company em pregunta pels problemes que té per a instaŀlar el Salt 4.0 en el seu ordinador, si és normal. Recorde que vam tindre alguns problemes i que, per no complicar-mos la vida, em vaig conformar amb la versió 3.0 de l'Open Office en castellà, versió on l'informàtic va aconseguir que funcionara el Salt. Al cap i a la fi, no el gaste gens i només el vullc per a saber què deuen estar coent els cuiners de la conselleria valenciana del ram lexicogràfic.

D'altra banda, un altre company ens demana a través de Migjorn si tenim idea sobre què ha passat amb el web de Trobat, que contenia diversos diccionaris i que ara mostra una pantalla de denúncia contra el proveïdor de serveis d'allotjament. Els vaig escriure als proveïdors, Infortelecom Hosting, però no m'han contestat i no sé què deu haver passat. Per sort, en el Multicerca (¡que ja té tretze anys!, i encara resistix i dóna servei) hi ha moltes alternatives de recerca lingüística ben útils.

Finalment, em permet aportar-li documentació a l'Emili Llorca per a afinar les seues fitxes oliveres sobre l'andragó. Això, just després de la investidura del nou president de la Generalitat valenciana, que hui no ha tirat pel Llach sinó per marxes cadencioses més habituals. A l'Emili Llorca li agrada pensar que l'an- de l'andragó té a vore amb el tractament de respecte. No m'estranyaria, doncs, que també li tocara una conselleria. A l'andragó, vull dir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada