dimecres, 5 d’abril del 2023

Pels estants

Takse m'ha mostrat que en l'estanteria tenia una versió amb un format de pàgina un poc més gran de Persèpolis, que haguera agraït, però amb tapes dures, que no m'agraden. Ho diu ara que m'he llegit la versió la versió menuda —de butjaca, en diuen, però no hi cabria—, això sí, de tapes blanetes (no sé si deu ser cartolina), perquè a ella li sonava haver-se'l llegit en l'altre format.

Els dos exemplars els tinc perquè un era un regal que han tornat a casa, perquè ja el tenien, o que no he fet finalment, perquè m'ha semblat que no li devia interessar a la destinatària, o que és possible que li l'haguera regalat abans, que eixes coses passen de tant en tant.

En tot cas, les dos edicions corresponen a la mateixa versió d'Albert Jané, aixina que no cal que mire si hi ha diferències. La versió en francés serà la que hauré de buscar, a vore a què corresponia aquell «Qui sinó?» que tanta gràcia em va fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada