dilluns, 24 d’abril del 2023

Intercanvis

He de reorganitzar el disc dur on hi ha l'Ubuntu, perquè ara mateix hi ha vora trenta gigues en la banda del sistema operatiu, trenta i tants gigues d'un intercanvi (swap) que em sembla que no fa falta —l'orde swapon m'indica que només se n'activen dos que hi ha en algun altre lloc; estos es queden parats— i vora nou-cents en una altra banda del disc que em sembla que està tocant-se el nas —conté el contingut vell del disc dur, el contingut d'abans que me s'ocorreguera que havia de reinstaŀlar l'Ubuntu quan pareixia que no funcionava la pantalla. 🔗

Intente deixar-ho per a quan es ponga el sol, per tal d'aprofitar la llum per a altres coses de més profit. Aleshores me se fa tard o m'entra soneguera, perquè qualsevol d'estes coses, que deuen ser cosa de deu minuts per a un informàtica, a mi em costen dos hores, i que no en siguen més. Per cert, volia estar llegint Le sabbat de Maurice Sachs (o continuar la cacera de còmics), però ací estic intercanviant la claror amb la fosca que em deixa el sol que fuig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada