dimecres, 2 de març del 2022

La foguera faria net

Mire la bústia de correu i m'adone que el desastre de muntonets de papers i paperets que pretenc llegir algun dia s'ha traslladat també al correu electrònic. I als discs durs. I als arxius en el núvol. I al lector electrònic. I a la tauleta... No, la tauleta ja no, la vaig buidar un dia d'inspiració i ja no ho recordava: este matí volia recuperar un document però, ¡reco... caram!, tinc la tauleta buida, ja que només la utilitze per a connectar-me a alguna plataforma de films, sèries, informatius i documentals.

No tinc prou vides per a llegir tot el que tinc acumulat. I diria que, ben mirat, si continue aixina, no tindré prou vides ni tan sols per a fer neteja i no deixar un femer massa gros als que vinguen darrere, si és que ve ningú, perquè la «solució» pot ser nuclear, segons l'amenaça que ha llançat el règim de Putin. 🔗 Eixa gran foguera sí que faria net.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada