dimarts, 3 de juliol del 2018

Sequera obsolescent

M'atove amb la calor. Intente que la impressora Lexmark X5470 imprimixca en xarxa fent servir l'Ubuntu. Però no és possible, no reacciona. Perc el temps i em deixe véncer per la calor. Sense que li haja arribat l'obsolescència programada, vaig deixar de poder-la utilitzar quan em vaig passar a l'Ubuntu. Em resistixc sovint a comprar andròmines —per il·lusions que em faça—, però es veu que encara en compre massa. Els fabricants i les botigues s'ho apanyen per a deixar-te penjat. Com ara l'aparell elèctric contra els mosquits, que cada temporada és diferent i no accepta les botelletes de recanvi. I ara, des de fa uns anys, les panderoles roges.

Hauria de rellegir The burbing world de J. G. Ballard.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada