dimecres, 11 de juliol del 2018

Els marges fangosos

Vaig tornar a vore Margin call de J. C. Chandor (2011), perquè recordava que m'havia agradat i que tenia alguns moments que enllaçaven, de manera indirecta, amb les posicions ètiques, polítiques i estètiques que estem travessant ara mateix en les Corts. I, sí, hi ha frases que remeten al cinisme, la demagògia, la prepotència, l'oportunisme... Tot va d'economia, però eixos valors s'apliquen a les finances i la rapinya bancària i, és clar, també a la vida laboral i professional.

Doncs, tot això em fa paper per a no oblidar quins són els paràmetres en què em moc en la meua activitat laboral i professional diària. Cert és que ho faig en una institució pública, les Corts valencianes, però el fons ideològic, ètic i professional i les misèries personals, tot em resulta molt conegut i recurrent. I la direcció política de la institució, que pensàvem que podia canviar les inèrcies i les rutines del passat, continua absent i garbellant aigua en cistella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada