dilluns, 3 de juny del 2013

Amb els menovells

He estat dos dies fent els apunts amb el mòbil, i això de fer anar els menovells no em facilita l'escriptura. Després, diumenge, la citació dominical amb la imatge que vaig repetint. Hui no he tingut molta ocasió de res més que preparar les novetats de les fitxes amb la gobanilla ¡monyica' i el sorier -ra 'dotor'. Els envie un comentari als de la Scaterm per a suggerir-los que recorden de consultar sempre el diccionari de la versió 2.0 del Salt, que em sembla que s'ha quedat bastant deslocalitzada (si més no, entre molts filòlegs catalunyesos). Podeu agafar l'arxiu mdb (i no és massa complicat d'instal·lar; ni d'obrir). Passen els dies i els de tv3 no m'han explicat per què no recullen la sigla de la lomqe —cosa que sí que fa la revista Presència, tal com correspon a les inicials del títol de la llei en català. Tinc el menovell de la mà esquerra lesionat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada