dimecres, 19 de maig del 2010

Mistreated

Doble sentit

Ha faltat Ronnie James Dio, de qui no havia sentit parlar fins ara, així que em refugie en l'Spotify, a vore com sonen els grups en què va cantar. D'ací segurament botaré als Deep Purple, per no deixar les sendes velles.

I canviant a coses menys heavys (com diria una companya), generalment em sembla inadequat parlar de qüestions personals en públic, i açò, este bloc, vullgues que no, és un mitjà ben públic. Tanmateix, el faig servir també per a exposar públicament fins i tot unes petites porcions de la meua intimitat, poc o molt emmascarades. Les qüestions personals, és cert, no són necessàriament íntimes, i, vaja, a voltes si no les deixes per escrit, sembla que mai no hages pensat sobre el món que t'envolta més directament i, si ho has fet, escrivint-ho ho racionalitzes un poc més.

Com que hem tornat esta setmana a tindre passa de mala ànima i destrellat vanitós, dos aliats ben combinables i complementaris, doncs, estic una miqueta que no m'ho acabe. No puc dir que em lleve la son, però sí que tinc un cert mal de cap que no sé si atribuir a una antipatia manifesta que es transmet gestualment i amb la mirada o és a causa del canvi d'estació.

El canvi d'estació, certament, és un fenomen que s'allarga durant bastants setmanes durant l'any i em servix per a explicar tant mals de cap com granets i altres erupcions cutànies. Ara bé, este petit mal de cap persistent diria que en esta ocasió té més a vore amb el fet d'haver d'estar pensant i repensant el que és obvi i indiscutible, però que dos voluntats no declarades (mala ànima i destrellat vanitós) pretenen fer girar com si fóra una trompa. ¿Amb quina finalitat? Ahí està la gràcia: un bon no-res per a una i un privilegi per a l'altra, que hauríem de costejar els altres (destrellat vanitós inclosa) amb la faena de cada dia.

En tot cas, tot i que a voltes estic a punt d'oblidar-ho, he aconseguit recordar sempre que l'estupidesa és incansable i que en una discussió estúpida, tots els que hi intervenen semblen igualment estúpids. La meua petitat vanitat m'implora que no ho faça.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada