divendres, 11 de desembre del 2009

Plusos



El temps, no sé massa bé per què, cada dia sembla que me comprimix més i més. Estic segur que és que me l'administre malament. Fins i tot les cintes de quinze minuts mes se fan eternes, encara que això diria que té una altra explicació, com ara que si en una intervenció parlamentària no em diuen «com no podia ser d'una altra manera» o «el govern valencià està fent un gran esforç» potser em pense que estic un disc de Salvador Bolufer, de tan bé com entonen els parlamentaris... ¡Això voldrien!

El cas és que pel camí parlamentari s'ha perdut —no sé si tornarà a aparéixer en el ple de pressuposts— el mot anticíclic, que era la qualificació mes imaginativa que s'havien inventat últimament per als pressuposts pepers de l'any que ve. I, bé, amb una mostra d'anticiclisme —¿dopatge?— tinc davant la foto de Francisco Camps en Abu Dhabi, que comenta el silenci oficial sobre la visita en aquell país a les instal·lacions de Ferrari. En la foto del diari (El País, 09.12.2009) no arriba a vore's la marca del rellotge que lluïx el nostre mandatari patrocinat, tot i que és una bona ceba.

Em passe a la notícia del costat, «Osoro aposta per consensuar un missal en valencià»... Bé, això d'apostar deu ser figurat. Però tenint en compte les relacions de la trama de Correa amb la visita del papa de Roma, podem estar segurs que a alguna cosa més material que espiritual juguen amb els diners dels valencians quan les coses estan en mans de la jerarquia valenciana (civil i eclesiàstica). Mentrestant, en la columna de l'altra banda de la plana del diari, la Intersindical critica el repartiment de plusos en Vaersa. Diuen que són per productivitat. Ai, això sí, no aclarirem mai què van produir... llevat dels plusos, que suposen, quan Vaersa fa la «faena», un encariment del 200% pel mateix servei fet per funcionaris sense plusos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada