dilluns, 20 de novembre del 2023

Fosca i soneguera

Tinc algunes fitxes a mig començar, a mig fer i a mig acabar. De tot n'hi ha. Em despiste fàcilment. Que si el web del dnv no va bé i pareix que haja perdut algunes entrades —els avise i ho apanyen—; que si em fan un comentari nou en l'aoetic i em documente abans de respondre res agraint els matisos a la meua proposta de millora de la gramàtica de l'iec; que si he de trobar documentació sobre millores per a la implantació del teletreball —i em costa de trobar res que tinga suc—, que si..., que si... I em despiste.

I com que em despiste, me se passen les hores i ara, per a acabar-ho d'adobar, es fa fosc tan prompte... La fosca no em despista, però la vista decau i la soneguera comença a ser més que una intuïció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada