dimecres, 2 de novembre del 2011

Ejusdem farinae i pastats

Obres lingüístiques redones

El diputat Pañella Alcàcer m'agraïx l'avís sobre la contradicció entre els fervors lingüístics declarats de la diputada Parra Almiñana pel valencià i el web de l'ajuntament del qual és alcaldessa, Ibi, que només té versió en castellà. Ja li he enviat al síndic de greuges la queixa corresponent. Lamentablement, hui em toca picar-li a Pañella Alcàcer una d'eixes intervencions en comissió en què deu ser que la indignació el supera i li fa amollar un discurs desgavellat. Bona intenció, però mala dialèctica. Vaja, com a contradictora, de nou Parra Almiñana, que no es lluïx gens tampoc. I això que parlen d'educació. Òbric a l'atzar Perec, La vie. Mode d'emploi i trobe: «ejusdem farinae», és a dir...

D'altra banda, els companys tècnics lingüístics (tl) sembla que faran alguna reunió per a debatre què poden fer davant la reorganització sense informació ni diàleg de diversos coŀlectius professionals de l'administració del Consell de la Generalitat valenciana. Tanmateix, un company em diu que, a pesar que els meus missatges sí que circulen entre els tl, el personal continua tan descoordinat i poc cohesionat com «quasi» sempre. A voltes em demane com vam aconseguir la reclassificació en el 2006 i no m'ho sé respondre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada