dilluns, 11 d’octubre del 2010

Connexions interruptes

El ratolí, segons Google

No entenc quin és el misteri, però la connexió a Internet amb l'Ubuntu 10.04 i el mòdem Toshiba G450 continua fent-me males passades i em fa perdre prou de temps sense arribar mai al cap del carrer. Aprofite, doncs, ara que finalment ha funcionat la connexió, per a deixar constància que estic fent pont i d'excursió pel món. Tenia més coses a dir, però el cansament que m'ha produït descobrir la rutina a través de la qual es podria connectar l'Asus a Internet, m'ha deixat sense idees i sense paraules. La veritat és que he estat «en vil», com dia el comentarista de la fórmula 1 de Canal 9. «Vils», sí que en són bona cosa en eixa cadena.

El que sí que funciona bastant bé, per ara, és el ratolí Conceptronic òptic de viatge, una mica més gran que el Targus que tenia i que es va trencar. També té el cable retràctil —per dir-ho aixina— cosa que hi fa prou còmode. Quant a l'Asus 1201N, millora un poc respecte al 1000H, però trobe que tira massa aire i massa calent per la reixeta. A l'hora de fer-lo servir com a lector electrònic això podria molestar, però només cal agarrar-lo al revés de com ho fea amb l'altre Asus, és a dir, la pantalla a la dreta, i aixina l'aire ix per dalt. Sí, pedaços mentres encara estem mirant quin model de lector apareix que tinga un preu i unes característiques que m'acaben de convéncer.

Bé, ho deixe ací, que el maldecap de la connexió m'ha deixat sense més alé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada