dilluns, 3 d’agost del 2009

Amistats vacacionals i vocacionals

El respecte a les línies del joc

Era previsible i ha passat: els amics de Francisco Camps Ortiz, a més de regalar-li vestits &mdas;sabem massa bé a canvi de què: vora huit milions d'euros coneguts—, l'exculpen de ser un polític subornat —en lloc d'aquell heoric insubornable. Ja pot lluir a gust Rita Barberá Nolla sacs de mà regalats i plens d'anxoves, que encara que foren furtades, total, per quatre peixets... Ja ho dia Berlusconi, ja.

Era previsible i ha passat: el Windows xp ha decidit que no es connecta amb el mòdem Toshiba g450, i ací estic, pegant-li voltes, però sense connexió, aixina que penjaré açò no sé quan. Tampoc peixque cap connexió sense fils, que és una de les habilitats que tenen alguns. En canvi, jo tinc l'habilitat de no entendre'm amb els programes de vídeo i amb els telèfons mòbils. Un dia d'estos, quan supere la crisi, em fire un Iphone i fora romanços amb ixpés i ubuntus.

I, bé, amb esta desconnexió, no sé massa bé com van les meues possibles polèmiques en la xarxa i pot ser que m'estiga perdent algun debat. Qui calla, atorga, diuen, però quan aconseguixca connectar-me vorem si és cosa de mantindre un silenci estival o si hauré de practicar una acalorada tronadora. I és la tercera volta que me se penja l'Asus Eee pc amb el Windows mentres intente fer l'apunt.



¡Eureka!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada