dijous, 5 de setembre del 2024

Mitjans a la brossa electrònica

El correu del Google envia les notificacions del Diari La Veu del País Valencià a la carpeta del correu brossa. Cada dia vaig i marque que no és correu brossa i em passa eixa notificació automàticament a la safata d'entrà. Una finestra emergent indica que els de Google tindran en cómpter el meu clic per a futures ocasions, però no pareix que funcione en el cas de les notificacions del diari.

Abans que desaparega la finestreta clique en el botonet «Més informació» que m'envia a una pàgina 🔗 que explica com «Evitar que els correus electrònics vàlids s'enviïn a la carpeta Correu brossa». Veig que hi ha dos opcions que puc aplicar en la meua bústia que no he provat. Però només farien efecte en la meua bústia. Demà provaré.

De totes formes, em sembla que algú més hauria de clicar en el botonet «No és correu brossa» de la bústia per a que la cosa tinga efectes per a tots. No anem tan sobrats de mitjans en valencià que els podem deixar pedre entre la brossa electrònica.

1 comentari: