divendres, 12 de gener del 2024

Quin remei mòbil!

A partir de les tres i mitja comence a deixar-me els ulls en la pantalla. Dos hores mirant de fer que els mòbil vell i el nou s'entenguen, però no n'hi ha mans. Com a últim recurs, vaig al web d'oppo i alguna de les possibles solucions que donen per a resoldre problemes pareguts funciona. I que conste que jo no volia canviar de mòbil, però els programetes que ja no volien posar-se al dia en el mòbil m'estaven expulsant del meu Motorola g4 Play.

He aprofitat una oferta de l'empresa que em du la fibra a casa: m'han fet una rebaixa del preu de connexió i, a més, incomprensiblement per a mi —estic prou desconnectat d'estos jocs mercantils que combinen abusos prepotents i ofertes lenitives—, m'oferixen un mòbil nou debaes. Quin remei, doncs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada