divendres, 27 d’octubre del 2023

Ratlles i colors

Al final, he hagut de recórrer a les notes del Google Keep o al programa de notes de l'Onyx Boox per a fer estos nyaps de ratlles i colorets amb què m'entretinc últimament per a afegir algun detall «iŀlustrat» als meus apunts gens «iŀlustrats». Els altres programes que anaven bé en el Fire (Bamboo, Squid, Tayasui), no han funcionat gens bé en bloc de notes de tinta electrònica. En provaré encara algun altre, però trobe que les possibilitats de l'aparell són molt limitades per a fer anar programetes d'estos. Pareix que poden ser útils i que no destaroten l'aparell el HandWrite o el DrawNote. Per sort, n'hi han molts que no són compatibles amb el Boox i m'estalvie el mareig de provar-los i haver de triar quin em quede.

La gràcia de dibuixar en el blanc i negre de la pantalla de tinta electrònica del Boox és que m'imagine com poden estar quedant els colors. Com que no faig hiperrealisme —ni tan sols raspe el realisme—, la sorpresa final no sol ajustar-se massa al que estic pensant o al que em pensava que podia estar passant amb les combinacions que faig, però l'aparició del color davant dels ulls fins ara sempre m'ha deixat un sensació agradable. Coses meues, ho sé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada