dimecres, 13 de juliol del 2022

Brol i «bichette»

A Larmor Plage (al sud de Bretanya, França), 🔗 al carrer del Chemin de Beaupré, hi deu haver algú que ha enviat una nota a la filla que deu viure o passar una temporada llarga en València. Em trobe la nota adreçada a la «bichette» en un contenidor d'obra, al costat de més papers i trastos, i el disc Brol d'Angèle (2018), 🔗 una cantant belga que coneixia. M'ha agradat el disc, que es veu que ha tingut molt d'èxit, però diria que no n'havia sentit ni una cançó ni em sonaven de res.

El recalfó solar que estem passant convida a no moure's, tot i que no estaria malament tornar a pegar una volta per aquella zona de Bretanya. Fa uns anys vam estar repetint estades d'estiu per la banda del nord. 🔗

Mentres Takse no propose una nova destinació, m'agrada poc innovar en els llocs on anem a passar uns dies, preferixc repetir-los, segurament perquè aixina arribe a poder-los fixar emocionalment en el record, els llocs no són només una projecció de diapositives fugissera, que és el que trobe que em passa quan mos cenyim a fer turisme amb el lleu en la boca. No arribem a això que es diu «viatjar», però la repetició mos permet fer-mos als llocs, sense que mos fem «dels» llocs, que sovint és el que pensem que mos agradaria. De totes formes, trobe que la «bichette» se'n deu haver anat a trobar la fresqueta bretona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada