dilluns, 7 de febrer del 2022

Tràngol i avant

Després del tràngol 🔗 de la setmana passada amb al síndic de greuges, m'hi torne a posar amb això de les reclamacions, ara davant de la conselleria corresponent:

L'Escola d’Art i Superior de Disseny (EASD) de València no té registre electrònic. M'hi he adreçat a través de la seua adreça info@easdvalencia.com, però l'EASD no ha respost. Per tant, m'he d'adreçar a l'entitat de la qual depén eixa escola per a exposar que no localitze la versió en valencià del web de l'EASD (http://www.easdvalencia.com/). Veig que hi ha informació en castellà i anglés.

Vos agrairia que m'indicàreu on puc trobar la versió en valencià del web de l'EASD. Si no en té, voldria saber quan heu previst resoldre eixa mancança.

Moltes gràcies.

Al mateix temps veig que tinc una soŀlicitud pendent de l'octubre de l'any passat. Ja que ara funciona la seu electrònica, llance una altra soŀlicitud per a que resolguen la que tinc pendent. Es veu que la cosa és insistir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada