dilluns, 4 de juny del 2018

Amb els prejuís a punt

Molt sovint perc de vista que això que no entenc d'alguns companys meus es diu «ideologia». Em passa que intente negociar o debatre pensant en les millores que cal per a complir les funcions dels serveis públics, els drets i deures dels funcionaris i les millores laborals que necessiten i que han de concordar amb les obligacions de les administracions públiques.

I de colp hi ha alguna cosa que no entenc, em quede un poc en blanc perquè rebutgen algunes de les propostes que fem per motius que no expliquen o que expliquen a mitges i amb raons que no tenen cap relació amb la finalitat de la proposta. No sempre m'amollen «és que jo crec» no sé què. Me n'adone més tard, és que són de tal ideologia i, per tant, els correspon «no acceptar» les coses que no coincidixen amb els dogmes corresponents. I aixina hem perdut el sentit de la discussió i del debat.

En tot cas, el meu error és que em costa arribar amb els prejuís a punt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada