Anem transcrivint la comissió de rendiment escolar. Sentint els experts compareixents, no sé per a què perden el temps i mos el fan perdre ses senyories, ja que les reunions expliquen i argumenten com hauria de ser el sistema educatiu públic que no deixen que siga. Un compareixent mos ha permés conéixer Ken Robinson i un vídeo (veg. també la versió doblada: versió espanyola / versió americana) sobre el canvi dels paradigmes en l'educació —i de passada descobrixc el web de les animacions de l'organització RSA (Royal Society for the encouragement of Arts, Manufactures and Commerce).
Doncs, això, la gràcia que han de tindre els polítics del sistema polític que tenim: tot d'experts apuntant en un sentit i els governants actuant en el sentit de sempre, d'embutjacar-se el que siga, els sobres (i els sobresous), les dietes, els lloguers, els cotxes oficials, l'aparcament reservat, la subvenció, la privatització del benefici després de socialitzar les pèrdues... L'educació i els nostres petits i mitjans conciutadans del futur estan condemnats a haver d'alçar eixa llosa que els deixem en herència. Es suposa que diumenge que ve, en el programa Salvados de Jordi Évole, tindrem una exemplificació de la qüestió. D'això que hem sentit en les Corts, en podríem fer una iŀlustració ben interessant amb el programa d'RSA. Dis-ne interesant, dis-ne estrambòtica.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada