dijous, 16 d’agost del 2018

L'Ubuntu demana pa

L'Ubuntu em demana pa, és a dir, que l'actualitze, si vullc, amb la versió 18.04, ja que estic utilitzant la versió 16.04. Pegue la cabota i l'ordinador es passa tota la nit amb la faena, però no l'acaba, perquè, vaja, em vaig gitar allà a quina hora i estava pegant-li voltes al molinet. El cas és que havia d'anar responent-li a colps de botonet a algunes preguntes que podien eixir en pantalla sobtadament.

De matí, acaba la faena ràpidament. Els matins solen ser millors per a estes coses. Ha canviat un poc l'estructura de l'escriptori, cosa que pareix que serà una millora «inevitable», perquè el que n'hi havia em resultava prou lletget i incòmode. Pareix que hem avançat un poc per ahí. Ara falta comprovar que hi haja més millores.

Això sí, per a instal·lar la nova versió vaig aprofitar per a fer un poc de neteja i de còpies de seguretat. Això lleva pes i brossa del disc dir. De totes formes, tot això saps quan ho comences, però sempre s'allarga més del que voldries. De fet, no ho acabes mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada