Com ara, parlant de la rapidesa i de l'atenció als usuaris, esta setmana m'ha arribat una resposta de les Oficines Lexicogràfiques de l'Institut d'Estudis Catalans. S'ho han pres amb calma, perquè els vaig escriure el dia 20 de setembre passat, però entenc que la qüestió demanava eixe mínim d'atenció, perquè es tractava d'una qüestió general de majúscules i minúscules, i ja sabem que és millor no haver de decidir on posem cada granet, sinó omplir el sac amb un criteri general. Un mínim d'organització —han consultat els tècnics de l'Oficina d'Onomàstica—, un mínim de gestió i una resposta adequada.
No caldria massa més, si l'Acadèmia Valenciana de la Llengua vullguera obrir-se activament als usuaris, no tan sols als del diccionari, sinó als de les obres que han publicat en el seu web, que per a alguns dels qui treballem en estes coses són l'oli del cresolet que mirem d'evitar que s'apague massa prompte ofegat pel desús davant del castellà o davant de l'estàndard de menjar ràpid.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada