dilluns, 4 de març del 2013

M'aborrone

Repasse les cançons de Tracy Chapman, de qui no sé què se n'ha fet. Fa fred, plou de tant en tant, dinem amb Emili en l'italià Casa Tua —mos entenen amb paciència, tot i que només roseguen el castellà, l'anglés i, és clar, l'italià d'on siga— que hi ha prop de la faena, on ho fan senzill i molt bo. 10 euros. Al cap dels mesos m'adone que sí, efectivament, la revista Presència, ha eliminat des de l'estiu passat (crec que des del número 2.105), no sé per què, la secció que més m'interessava, la de llibres. Fea mesos que obria la revista esperant que tornaria a aparéixer, però només hui he pensat de mirar-ho més en concret. No sé què deu haver passat, perquè si és que l'han substituïda pel recull de festes de poble «Sortim», doncs, trobe que la subscripció m'està semblant un erro de comptes.

Elimine un diari que tenia damunt la taula. Hi havia encerclat el paràgraf següent, que em recordava uns diaris d'altres èpoques que quasi no he vixcut (El País, 25.02.2013):

Previamente y también en un correcto valenciano normativo, la alcaldesa de Valencia, Rita Barberá, había caldeado el frío ambiente con su convocatoria a «todo el mundo» a que venga a la ciudad a disfrutar y participar en las fiestas. Los himnos de Valencia y España dieron paso a un castillo de fuegos artificiales.

¡M'aborrone!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada